Ok

By continuing your visit to this site, you accept the use of cookies. These ensure the smooth running of our services. Learn more.

Friday, 06 July 2012

عجبتني لعبة الهاشتاج قمت عامل #دولة_النساء

بعد هاشتاج ‎#دولة_قبطية‏ قررت أعمل هاشتاج ‎#دولة_النساء‏ يللا مين عاوز يشترك ؟؟؟

 

#دولة_النساء‏ وأنا ماشي في الشارع واحدة جت قرصتني في بزي وطلعت تجري

 

#دولة_النساء‏ كانت واقف في طابور في مصلحة حكومية جت واحدة من ورايا قعدت تحسس على طيزي

 

#دولة_النساء‏ وانا ماشي في الشارع واحدة راكب معاها اتنين صاحباتها على موتوسيكل صيني فقعوني بعبوص وطلعوا يجروا وهما بيضحكوا

 

#دولة_النساء‏ الولاد بقوا بيلبسوا محزق قوي والبنات اعصابها بتتعب خصوصا ان مافيش شغل ولا جواز

 

#دولة_النساء‏ لسه هاعملكم بقى هاشتاج ‎#دولة_الخولات‏ علشان تشوفوا الرعب اللي ها تبقوا فيه لو راجل اتحرش براجل !!!

 

#دولة_النساء‏ راجل بس بميت ست

 

#دولة_النساء‏ تمثيل الرجال في البرطمان ضعيف

 

#دولة_النساء‏ الرجالة بقوا بيزاحمونا في المواصلات قروا في بيوتكوا بقى

 

#دولة_النساء‏ الراجل مكانه البيت

 

‎#دولة_النساء‏ شعر الرجل عورة

 

#دولة_النساء‏ فرقة النهي عن البرمودا ضربوني بالخرزانة علشان شعر رجلي باين

 

#دولة_النساء‏ البت بصت على دراعي وقالتلي يا مألوظ إنت يا أبيض ياما نفسي

 

#دولة_النساء‏ قالتلي ما تيجي نيجي ونجيب مليجي مكنتش فاهم سألت واحد صاحبي فشرحلي ووشي إحمر قوي

 

#دولة_النساء‏ كان لابس جلابية بكباسين

 

#دولة_النساء‏ القبض على شبكة دعارة من الرجال اللبنانيين والأفارقة

 

#دولة_النساء‏ صاحبتي عايزاني أعمل حلاوة كل يوم

 

#دولة_النساء‏ شافتني بارقص في الديسكو شدتني من دراعي وقعدتني بالعافية

 

#دولة_النساء‏ كنت في الشغل النهارده وواحدة زميلتي قالتلي ان شعري باين من الطرحة وانها صايمة وعيب كده فاحرجت قوي

 

#دولة_النساء‏ كان عندي سيلك ابيل بس باظ

 

#دولة_النساء‏ بقيت البس قمصان بكم في عز الحر من كتر تحرش البنات بيا

 

#دولة_النساء‏ وانا واقف في الاوتوبيس جت واحدة تحك صدرها فيا وانا كنت مكسوف اقول للناس احسن اتفضح

 

#دولة_النساء‏ وانا صغير كان ابويا عارف اني باروح السينما مع صاحبتي لكن امي واختي لو كانت عرفت كانت قطعتني

 

#دولة_النساء‏ كل ما اروح معاها السينما تصر تقعدني في آخر صف وانا بابقى خايف قوي بتاعة الامن تشوفنا

 

#دولة_النساء‏ صاحبتي مصرة البسلها بوكسر بترتر وعدسات زرقا مع إني باحس نفسي بلدي قوي

 

#دولة_النساء‏ صاحبتي كانت عاوزاني اصبغلها شعري اصفر بس انا ما رضيتش والله لاقعدلها بالطرحة في البيت

 

#دولة_النساء‏ مراتي كانت عاوزاني بس مكانش ليا مزاج فقالتلي خش اوضة النوم والا الملايكة ها تلعنك

 

#دولة_النساء‏ عاجل صور بزاز المطرب عمرو دياب الحق قبل الحذف

 

#دولة_النساء‏ عاجل المشهد المحذوف لممثل الاغراء احمد عز من فيلم داري وراكك - اترك تعليق قبل الدانلود

 

#دولة_النساء‏ البنطلون الاسكيني لا دين له

 

#دولة_النساء‏ الرجال ناقصين عقل ودين

 

#دولة_النساء‏ الراجل خلق من ضلع أعوج

 

‎#دولة_النساء‏ الراجل زي صوباع الكفتة ينفع تاكله لو الدبان وقف عليه ؟؟؟

 

#دولة_النساء‏ زمان في العجمي كنت بالبس شورت دلوقت بالبس برمودا وبرضه بيبصولي بقرف

 

#دولة_النساء‏ انا عندي 37 سنة وفاتني قطر الجواز - انا عانس

 

#دولة_النساء‏ مراتي كانت راجعة وش الفجر وريحة بقها خمرة وكمان عاوزة تنام معايا بالعافية

 

#دولة_النساء‏ كنت راجع متأخر بالليل كلمت أختى تعدي عليا بالعربية علشان محدش يعاكسني في السكة

 

#دولة_النساء‏ ليه الراجل اللي بيشرب سجاير المجتمع بيبصله انه مش محترم

 

#دولة_النساء‏ انا كنت في مدرسة مشتركة والبنات كانوا بياخدوا الولاد في الحمامات ويعملولهم حاجات قلة ادب

 

#دولة_النساء‏ المديرة بتاعتنا كل شوية تغير السكرتير بتاعها - تاكله لحم وترميه عضم

 

#دولة_النساء‏ حبيت ااجر شقة مفروشة قريبة من شغلي صاحبة البيت رفضت تقعدني من غير محرمة

 

#دولة_النساء‏ قلتلها لازم نتجوز قالتلي انا ماقدرش اتجوز ولد سلملي نفسه

 

#دولة_النساء‏ ظاهرة الولاد اللي بيقفوا يتشقطوا في شارع جامعة الدول

 

#دولة_النساء‏ مراته لقته ما بيخلفش غير ولاد قامت طلقته واتجوزت واحد تاني

 

#دولة_النساء‏ نائبة سلفية في البرلمان تطالب بمنع اعلانات قطونيل ودايس

 

‎#دولة_النساء‏ وكانت قاعدة في البار وحواليها اربع رجالة لابسين عريان وسكرانين

 

‎#دولة_النساء‏ ماما جايبالي عروسة من الخليج بس اكبر مني بعشرين سنة

 

‎#دولة_النساء‏ خمسة ذئبات بشريات يتناوبون على اغتصاب رجل ويلقونه في الزراعات في حالة إعياء تام

 

#دولة_النساء‏ صاحبتي كل ما تلاقيني باتفرج على المسلسل التركي تغير القناة وتجيب الماتش 

 

#دولة_النساء‏ الولاد بقوا بيقولوا الفاظ صعبة قوي على تويتر هم فاكرين نفسهم ولاد ولا ايه

 

‎#دولة_النساء‏ وسابتني في العربية ونزلت تتخانق مع سواقة الميكروباص وانا كنت خايف قوي وعمال أقولها خلاص يا نانسي روحيني أبوس إيدك

 

‎#دولة_النساء‏ كان لابس فانلة داخلية زرقا من النوع الغالي

 

‎#دولة_النساء‏ وانا ماشي في الشارع امبارح واحدة قالتلي اللهم اني صايمة

 

#دولة_النساء‏ الولد المحترم ما يحطش صوره عالفيس بوك

 

#دولة_النساء‏ ازاي يا افندي تسمحلها توصلك بالعربية لحد البيت واهل الشارع يقولوا علينا ايه

 

#دولة_النساء‏ لازم اروح الجونة في الغردقة أو مرسى علم علشان اقدر البس مايوه براحتي

 

#دولة_النساء‏ ‎#أحمد_سكس_كول‏ البزوز ها يفرتك الترنج يا حمادة يا حبيب قلبي

 

#دولة_النساء‏ انا كنت في الساحل الشمالي في شاطيء للرجالة بس والبنات كنت برضه بتيجي تبص علينا بالجيت سكي حاجة قلة ادب والله

 

#دولة_النساء‏ مرة كنت هاعمل لواحدة محضر تحرش بس الستات إتلموا عليا وقعدوا يقولولي حصل خير يا باشمهندس عيلة وغلطت

 

#دولة_النساء‏ فيه اشاعات ان صاحبة محلات توحيدة ونورا حاطة كاميرات في غرف تغيير الملابس بتصور الرجالة وهم بيقلعوا

 

#دولة_النساء‏ كنت مصاحب بت سرسجية كانت تاخدني وراها على المكنة الصيني ونشد عالمقطم

 

#دولة_النساء وقف ختان الرجال مؤامرة صهيونية

 

#دولة_النساء الواد البنطلون ها ياكل من طيزه حتة

 

#دولة_النساء يعني مسلسل فاطمة التركي ها يبقى عن ان كريم اتعمل عليه جانج بانج

 

#دولة_النساء صاحبتك عايزة تعمل واحد وانت تقولها انك مش مستعد النهارده ومجهزتش نفسك

 

#دولة_النساء ضل مرا ولا ضل حيطة

 

#دولة_النساء ايه ده بصي العربية اللي قدامنا دي ده أكيد راجل اللي سايق

 

#دولة_النساء أحدث أغنية على روتانا : اتحجبت برافو عليك

 

#دولة_النساء البنات بتقف في البلكونة بالكولوت

 

#دولة_النساء الراجل المش حلو بيتبسط لما يتعاكس

 

#دولة_النساء يتمنعون وهم الراغبون

 

#دولة_النساء الميكروباص مشغل شريط للشيخة حسنية يعقوب بتجعر وتقول : لست حرا !!!

 

#دولة_النساء شارع شهاب كله محلات لانجيري رجالي

 

#دولة_النساء تركب الاوتوبيس تلاقيه كله ستات ولما تقولهم يوسعولك يقولولك انزل خدلك تاكسي

 

#دولة_النساء يعني عمرو رودريجز ينزل في مظاهرة للدفاع عن حقوق الرجالة والبنات على تويتر يعملوله هاشتاج : مسيرة الخولات ويتريقوا عليه يا حرام

Comments

موضوع رائع
شكرا

Posted by: Ali | Tuesday, 20 May 2014

The comments are closed.