Ok

By continuing your visit to this site, you accept the use of cookies. These ensure the smooth running of our services. Learn more.

Saturday, 10 April 2010

مقابلات تلفزيونية متنوعة

مقابلات تلفزيونية متنوعة

على قناة الحرة
برنامج عين على الديمقراطية
عن العلاقة بين الشعب والشرطة في مصر
الجزء الأول

الجزء الثاني من البرنامج

على البي بي سي عربي
محاكمة مدون مصري عسكريا

على قناة الجزيرة إنجليش
برنامج إنسايد ستوري
عن صحة مبارك
بالإنجليزية
In English

مع المعتصمين في إسلام أونلاين

إنترفيو قديم معايا مش فاكر إتصور فين

Comments

ياترى حد سمع الخبر بتاع رئيس بولندا، يابختك يابولندا، دا إحنا فعلا حظنا حظ ميمي شكيب

Posted by: بهيج الشرير | Saturday, 10 April 2010

يا عم كس امك بقى بضينى من زمان قوى ولا فى حد بقى بيحبك انا سافرت امريكا وجيت 3 سنين وهوه هوه نفس الزرط الى بتعمله يا غم فكك بقى من الى انته فيه بودنك دى انته ايه يعم معندكش دم وبهدين والله انته كداب والله انا لاحزب وطنى وكس ام الوطن على كس امك على كس ام مصر على كس ام الريس ياباااااااااا انته بضان انا مالى انى اعرف انك اتعاركت مع واحد فرمك ولا لا انا مالى ياعم اقفلها احسن وربنا انا الى حقفلهالك وقدام يومين ونشوف لو مقفلتهاش حقفلهالك انا يا اما تبطل الزرط الى انته بتكتبه دا واكتب كلام يفيد ابن الوسخه الى بيجى يقرا عندك مالى انا ومال التليفزيون الى بيصور معاك يا بضان

Posted by: يا عم كس امك بقى | Wednesday, 14 April 2010

This is really interesting, You are a very professional blogger. I have joined your rss feed and stay up for in the hunt for extra of your excellent post. Also, I’ve shared your site in my social networks!

Posted by: Lampy Podłogowe | Thursday, 03 February 2011

Lots of people comment this article, Great job

Posted by: Fryzjer Rzeszów | Thursday, 03 February 2011

thank you ..

Posted by: حدوتة مصرية | Wednesday, 07 September 2011

nice .. thaks

Posted by: منتدى اصالة | Sunday, 18 September 2011

The comments are closed.