Ok

By continuing your visit to this site, you accept the use of cookies. These ensure the smooth running of our services. Learn more.

Wednesday, 13 June 2007

تزوير إنتخابات مجلس الشورى بالفيديو

تزوير إنتخابات مجلس الشورى بالفيديو

فيديو يعبر عن العلاقة الحميمة بين الشرطة والبلطجيات من النسوة الساقطات وتاجرات المخدرات اللائي تستعين بخبراتهن الشرطة للتحرش بالناخبات في لجان النساء وهو تقليد متعارف عليه منذ زمن طويل الا ان هؤلاء النسوة اصبح يستعان بهن في المظاهرات ايضا وهو ما حدث في احداث الاستفتاء الشهيرة
لاحظوا ماذا تفعل المرأة بكاب الضابط أيضا
الفيديو من الزقازيق شرقية
إضغط هنا
-

منع الناخبين من دخول اللجان في ميت الدقة بالدقهلية
إضغط هنا
-
شايفينك من الشباك وانت بتزور
الفيوم

إضغط هنا
-
شايفينك من الشباك 2
لم يردعهم صوت المؤذن عن التزوير
شربين دقهلية

إضغط هنا
-
دميرة دقهلية 1

لا ما فيش حاجة ده بس تسويد قوايم لا مؤاخذة
إضغط هنا
-
دميرة دقهلية 2

إضغط هنا
-
دميرة دقهلية 3

إضغط هنا
-
في طلخا دقهلية
قفلت كام صوت للجمل
300
ده احنا احسن منكم

إضغط هنا
-
عيني عينك في دمياط

إضغط هنا
-
ولقطة خفيفة من الانتخابات
مع خناقة عساكر في المنوفية

إضغط هنا
-
معظم الفيديوهات المعروضة تم إرسالها من جماعة الإخوان المسلمين وأشخاص مجهولين أو أرادوا إبقاء اسمائهم غير معلنة

Comments

انا مش تبعت الحزب الوطنى ومش موافق على التزوير بس خلاص دماغك بقى ياوائل اعمل حاجة كويسة بدل ماتقعد تعيب فى الحكومة اعمل انت حاجة كويسة

دماغك انا زهقت منك

Posted by: محمد عز | Thursday, 14 June 2007

بالذمة هو فيه في الدنيا كلها غباء سياسي زي اللى موجود عند الحكومة المصرية ؟؟
الاخوان المسلمين اللى نزلو من قريب انتخابات مجلس الشعب ب 150 مرشح كسب منهم 88 وكان ممكن ينجح حوالى 20 كمان لولا البلطجة من الشرطة دلوقتى حد ممكن فى الدنيا كلها يصدق انهم خدوا صفر فى انتخابات الشورى يعنى الحكومة بتقول بالفم المليان احنا زورنا الانتخابات والنتيجة واضحة زي الشمس ومش محتاجة كليبات .... همه لو عندهم ذرة ذكاء كانو سابو للاخوان مقعدين تلاتة عشان تبقى الفبركة محبوكة لكن ربنا ابتلاهم بداء الغباء المستفحل .....
وارجع وقول ده كان متوقع بعد ما شالو القضاة من عالصناديق واللى قاعدين عليها دلوقتى موظفين غلابة والله لو سألت واحد فيهم هيقولك انه قرفان من اللى بيعملة لكن معذور عندى عيال عاوز اربيهم لأنه عنده يقين إن ده لو ما اتعملش هيتإذى لذلك بقى بيزور من تلقاء نفسه حتى منغير ما يتطلب منه ويتفانى فى التزوير كمان عشان يرضيهم ونسى إن الرزق بيد الله مش باديهم

لو مصطفى كامل بعث من جديد لقال لو لم أكن مصريا لحمدت الله وبوست إيدي وش وضهر

Posted by: meto33 | Thursday, 14 June 2007

دا المتوقع طبعا من حكومة فاسدة بيلعبو بالانتخبات هما مش ميقدروش يمشوها من غير تزوير لائنهم بالطبع مش هينجحو فلازم يزرو
حكومة فاسدة منتظرين منها ايه يعني الي يغظ الباحجة الي هما فيها .فالحين بس يطلعو الكلاب بتاعتهم في التلفزيون ويقلو الديموقراطية والشفافية
معرفش بيضحكو علي نفسهم ولا عليانا عليه العوض الايام الي جاية هتبقي صعبة او بجد هيفترووو اكتر انا مش متفائل
وائل انت بتتعب وميرسي جدا علي الفديوهات دي علي فكرة انا دمي اتحرق شوفت اتني بس ومقدرتش اكمل
تفتكرو الحل ايه هيفضلو كدا متحكمين ومهيمني علي كل حاجة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Posted by: eng:mado | Thursday, 14 June 2007

مكانتش انتخابات بالمعنى المعروف
كل ما فى الأمر .. أو ربما ما تمثله لى شخصيا أنها كانت مجرد اختبار للتعديلات اللى قالوا انها اصلاح .. المبدأ الوحيد اللى حكمهم ف الانتخابات دى كان مبدأ " الغباء السياسى" لأن التزوير احنا عارفين انه هيحصل هيحصل و ان خلاص مبقاش فى انتخابات جاية ولا رايحة مش هتتزور , الاخوة الأعضاء - اللى سقطوا اللى كانوا نواب الوطنى ف الشورى وافقوا على التعديلات اللى فاتت على أمل انهم هيدوموا ف الكرسى طول العمر لانها طالما هتتزور يبقى هما هينجحوا .
المفاجأة ان الحزب الوطنى مجابش حد فيهم أصلا
عايز خيبة - منهم - أكتر من كده
برغم ان الرؤية للحال المصرى بعد التعديلات كانت مشوشة للغاية لكن حاليا أظن كل حاجة واضحة
و الله مبقاش فى متنفس لأى معارضة لكن أكيد فى اتجاهات قد تحدث و ان كنت أنا شايف ان بعضها مستحيل
1- ان الأحزاب البايظة دى تحل نفسها
2- ان كل فصيل معارض محظور يتجه للعمل السرى بما ان الحكومة منعت عنه نشاطه العلنى الواضح
ربما دول اهم حاجتين و أخطر حاجتين ممكن يحصلوا انما طبعا مين يعمل؟؟
عموما برافو عليك يا وائل
أحمد بدر
صحفى بجريدة الدستور المصرية

Posted by: أحمد بدر .. صحفى بالدستور | Friday, 15 June 2007

مكانتش انتخابات بالمعنى المعروف
كل ما فى الأمر .. أو ربما ما تمثله لى شخصيا أنها كانت مجرد اختبار للتعديلات اللى قالوا انها اصلاح .. المبدأ الوحيد اللى حكمهم ف الانتخابات دى كان مبدأ " الغباء السياسى" لأن التزوير احنا عارفين انه هيحصل هيحصل و ان خلاص مبقاش فى انتخابات جاية ولا رايحة مش هتتزور , الاخوة الأعضاء - اللى سقطوا اللى كانوا نواب الوطنى ف الشورى وافقوا على التعديلات اللى فاتت على أمل انهم هيدوموا ف الكرسى طول العمر لانها طالما هتتزور يبقى هما هينجحوا .
المفاجأة ان الحزب الوطنى مجابش حد فيهم أصلا
عايز خيبة - منهم - أكتر من كده
برغم ان الرؤية للحال المصرى بعد التعديلات كانت مشوشة للغاية لكن حاليا أظن كل حاجة واضحة
و الله مبقاش فى متنفس لأى معارضة لكن أكيد فى اتجاهات قد تحدث و ان كنت أنا شايف ان بعضها مستحيل
1- ان الأحزاب البايظة دى تحل نفسها
2- ان كل فصيل معارض محظور يتجه للعمل السرى بما ان الحكومة منعت عنه نشاطه العلنى الواضح
ربما دول اهم حاجتين و أخطر حاجتين ممكن يحصلوا انما طبعا مين يعمل؟؟
عموما برافو عليك يا وائل
أحمد بدر
صحفى بجريدة الدستور المصرية

Posted by: أحمد بدر .. صحفى بالدستور | Friday, 15 June 2007

;-)

Posted by: el2basiri | Friday, 15 June 2007

هو انت مخصص مدونتك للهجوم عالحكومة بس أظن لو انت عاوز تعمل حاجة ممكن تعمل بما انت فيه من شهره بس عدل أفكارك وشوف النتيجة و بص على الاستاذ عمرو خالد واتعلم بيبعد عن السياسة و فى نفس الوقت عمل تغير ملحوظ فى العالم الاسلامى مش كده يا عسل ولا ايه أظن كلامى واضح....مش تهاجم الحكومة وتمسح كمان الردود اللى مش عجبالك طب ما انت كده بتعمل زى الظلمة اللى فى الحكومات بيسكتوا الاقلام بدون مايردوا عليها وان مسحت مشاركتى هذه مظنش هتنساها طول حياتك

المحب لك الخير
محمد عز

Posted by: محمد عز | Friday, 15 June 2007

محمد يا عز
اتوكس انت وعمرو خالد بتاعك بستين وكسة

Posted by: محمد سلمة | Friday, 15 June 2007

مسحت الرد ليه على كلمة محمد سلمة علشان تعرف بس نفسك اولا معندكش ديمقراطية الحوار او تقبل الراى الاخر وكمان انت بتدخل بأى اسم وترد
عمرو خالد ماشاء الله تعلو مكانته يوما بعد يوما
وسبحان الله لما منع فتره من
الدروس بمصر فتحت له الابواب للدروس بجميع الوطن العربى يعنى رغم كيد الحاقدين ربنا هواللى بيفتح الابواب مش اى حد تانى

Posted by: محمد عز | Friday, 15 June 2007

مش فاهم اية علاقة عمرو خالد بالموضوع
محمد عز شخص متخلف محسسنى ان عمرو خالد غير حاجة يعنى
احا بوكسة
وافضح ياوائل كمان كمان وسيبك من شوية البهايم دول

Posted by: حودة | Saturday, 16 June 2007

اللى بيتكلم عن عمرو خالد فلقتنا الشباب محتاج قدوه بجد مش موده او فرقعه اعلاميه عمر الموده ماتعمر اجيال ضايعه ربنا يهد حيل اللى يقدر يساعدهم وما بيساعدهمش

Posted by: ابو على | Saturday, 16 June 2007

ولونه خارج الموضوع تماما بس لازم أقول رايي
عمرو خالد نموذج قميئ لاستخدام الدعوة فى البيزنس والدعاية والكسب المادى وأظن إعلانه فى ال art وغيره فيه دليل للي مش مقتنع وعموما دي وجهات نظر

Posted by: meto33 | Saturday, 16 June 2007

هو ده اللى وائل عاوزه يمسح الردود اللى مش عاجبه علشان يبان ان اللى قدامه متخلف ولو وائل محذفش ردودى اللى قبل كده كان الكل هيعرف سبب حديثى عن عمرو خالد

وهقول سبب حديثى عن عمرو خالد علشان اللى بيقرأ يفمهم انا بقول لوائل بدل ما أنت عمال تهاجم الحكومة وخلاص أعمل انت حاجة كويسة احنا مش شايفين منك غير هجوم وبس
وبعطى مثال بالاستاذ القاضل عمرو خالد كيف يفعل فالاستاذ عمرو خالد عمل تغيير فى الوطن العربى من غيرمايهاجم حد يعنى اللى يحب يعمل اصلاح بيدعو بالحسنى
صح ولا ايه

Posted by: محمد عز | Saturday, 16 June 2007

يا محمد ياعز انت غريب جدا
يا اخى انا عاوزك انت تذكر حاجه عدلة الحكومة عملتها او حتى موقف يشرف. مش هتلاقى
وكمان انا مش بنتقد عمرو خالد بس هوة زى غيرة مقدرش يغير حاجه والعالم العربى زى ما هوة منيل بنيلة . وكمان جمعية صناع الحياة بتاعة عمرو دى اخرها شنطة رمضان بس مش عاوز اغير الموضوع.
وعلى فكرة والله العظيم والله العظيم والله العظيم انا مش وائل عباس انا اسمى محمودومعرفش وائل ولا صاحبة كمان علشان تقتنع

Posted by: حودة تانى | Saturday, 16 June 2007

مبارك ناقص يقف فى ميدان عام ويصرخ بعلو صوته ياعالم ياهووه ريحوا نفسكم , انا وصلت لحكم مصر بقوة الجيش اللى انا بمثله وما وصلتش للحكم بأرادة الشعب ووزارة الداخليه بتنفذ ارادتى انا فقط , واللى عايز يشيلنى يواجه الأمن المركزى الأول ولو قدر عليه يبقى يواجه الجيش وبعد كده يشلنى ويجيب غيرى

Posted by: ضد الرئيس | Sunday, 17 June 2007

يا حوده تانى
ازاى وائل مسح بعض ردودى علشان مش عجباه وفى الاخر يبان ردودى كأنها متناقضة هل دى ديمقراطية ..هل ترى ده من حقه

ولو على الحاجات العدلة اللى عاوز اقولها لك يا حوده عن الحكومة اول حاجة انت بتنام فى بيتك وناس تانية فى العراق وفلسطين مش عارفه تنام ...بس ده مش معناه ان مفيش فساد ...فالشباب فعلا طالع عينيه
والله من فترة كنت قرات رد هنا من احد الزوار على احد موضوعات وائل وقال
له انت لو مسكت الحكم هتكون زيهم او رد شبة ذلك
بس وائل ياريت ميخدش موضوعى ده على انه هجوم عليه انا معملتش ربع التغطيات للاحداث اللى هو عملها واللى كنت بستنى اشوفها بس لما تجد وائل بيرد على اللى هو عاوزه ويشيل اللى هوعاوزه فده ميرضيش حد ومع اختلافى مع وائل فى كذا حاجة بس دى اللى احب وائل يغيرها علشان نتناقش فى اى حاجة تانية انما كده مظنش تبقى ديمقراطية منك يا برنس
افتح الباب يا وائل

Posted by: محمد عز | Sunday, 17 June 2007

الله ينور تغطيه ممتازة ياريت تكون التعليقات على الموضوع

Posted by: ibnyosry | Sunday, 17 June 2007

يحيا الحزب الوطنى

Posted by: Mirage | Sunday, 17 June 2007

محمد يا عز
طلعت كلب للحزب الوطني
انا فهمت ليه وائل شال تعليقاتك

Posted by: سنقر | Sunday, 17 June 2007

شكرا على المجهود الكبير يا وائل
http://yakut.blogspot.com/

Posted by: محمد ياقوت | Sunday, 17 June 2007

شكرايا سنقر لذوقك الواضح
بس لو انت دخلت مدونتى وقرأت جزء السياسة كويس هتعرف إن كنت تبع الحزب الوطنى و لا لأ ..... انا مش تبع حد انا تبع نفسى وزى ما قال أحد رجال الاعمال الافاضل هو السيد احمد بهجت لما سئل عن هجوم على الحكومة بيتم من برنامح العاشرة مساءبالقناة اللى هو بيملكها انا لا تابع للحكومة ومش ضدها بس انا مواطن ولى رأى لازم أقوله

و علشان تعرف قصدى بالظبط انا ليه بقول لوائل بلاش هجوم على طول... قال الله تعالى " ادفع بالتى هى أحسن فاذا الذى بينك وبينه عداوه كأنه لى حميم " صدق الله العظيم

انا بقى عاوز ادى الاية دى لوائل علشان كده بقول لوائل هجوم على طول ياوائل مينفعش يارت تكون فهمتنى بحيادية وبدون تعصب

واخيرا بص هنا وشوف انا نقدت الحكومة ازاى لما حصلت التعديلات الدستورية
http://meshoo2007.maktoobblog.com/?cat=22879

Posted by: محمد عز | Sunday, 17 June 2007

احمد بهجت
احد معرصي مبارك
ومن قفل مبارك سوق الالكترونيات في مصر علشان خاطر عيونه وفي المقابل نهب بهجت جيوب المصريين واخد القروض وهرب الفلوس بره واصبح مديون
وحاجزينه في مصر علشان ما يكتش يالفلوس
بتقول عليه راجل فاضل
ده انت راجل كفتجي حمار صحيح
اه ما انت بتسمع عمرو خالد
ها نتوقع مستوى ذكاء قد ايه
اكيد اقل من امين الشرطة
مش ظابط حتى

Posted by: سنقر | Sunday, 17 June 2007

يدفع باللتي هي احسن مع نظام عاوز حشه من جدوره
يبقى معرص
لا للتعريص

Posted by: سعد سعد | Sunday, 17 June 2007

انت يا سنقر اللى مش تابع الاحداث و الراجل كان عيان وطلع يتعالج بره ورجع وبلاش تتكلم عليه كده ولا تحب تكون فى نفس موقفه لما كان فى امريكا بيتعالج

والحاجة اللى مخليانى عارف شكل افكارك السوده ومش قصدة اشتمك بس ده تصورى لفكرك السلبى هو موقفك من واحد محترم زى عمرو خالد بس انا معنديش كلام تانى

Posted by: محمد عز | Sunday, 17 June 2007

يا اخ محمد عز:-

اولا :- ًمن حق الاخ وائل انه يشيل ويحط اللي يعجبه لان دي المدونة بتاعته مش بتاعتك ولابتاعتي واكيد مش بتاعتنا كلنا وكمان هو مشكور انه بيشيل البوست كله مش جزء منه او كلمة لانه لو حذف كلمة من البوست ممكن تغير المعني كله
ثانياً:- وائل عباس هو ريبورتر اي ناقل للاخبار اي ان البحث عن الحلول او عمل حاجة ليس من واجباته علي الاقل في هذه المدونة ربما يكون هذا من واجبه كوطني و لكن ليس اونلاين
ثالثاً:- اظن انه لا يليق بك ان تقوم بوضع لينك للبلوج بتاعك هنا لان هذا ان دل علي شىء فهو يدل علي انخفاض نسبة زيارة موقعك وانت اكيد اكبر من هذه التصرفات الصبيانية
رابعاً:- عمرو خالد هو داعية و ليس صحفي او اعلامي كي يقتدي به وائل عباس اما اذا كنت تراه علي انه اعلامي وليس داعية فيجب عليك ان تنظر للامور نظرة اعمق من هذا
خامساً:- مش عاجباك هنا ماتجيش الموضوع بسيط ولكن لا تحاول فرض رايك علي الاخرين

Posted by: مختوم علي قفاه | Monday, 18 June 2007

أخ مختوم علي قفاه

اولا اشكرك لحسن ردك ومجادلتك الحسنه
و احب اقولك انا ليه عملت كده علشان انا شايفك ممكن تفهمنى .... انا كنت فى الاول متابع للاستاذ وائل ومعحب جدا فيما يكتبه و حاطط مدونته ضمن مفضلتى ومع المواقع الهامة اللى بتجيب الاحداث و بجد من وائل حماس غير موجود عند الكثير و صدقنى كنت ومازلت لا اتمنى له إلا الخير و لكن كان عندى تساؤلات محيرانى ووائل مكنتش بيرد على هذه الاستفسارات خالص وكان بيرد لما اسأله فى امر بعيد عن أفكاره وبعد كده انا نسيت الموضوع ووجته كتب موضوع الاقرار فصدمت به ولكنى لم ارد مع ذلك ولكن اللى خلانى اكتب كل ده ونرفزنى موضوع الكنيسة طب انت رجل مسلم ياوائل ليه بتتكلم وتخلى المسيحيين ممكن يغلطوا ولما بفهم وائل اجده بيمسح الردود ومش عاوز يسمع طب دى مش حاجة تضايق وانا وجدت مدونة اسمها مين وائل عباس بتهاجمه بشراسة لما شوفتها قلت بقى ليه وائل مبيردش لو كان وائل رد عليا كان هيكذب المدونة الاخرى وكمان كنت افهمه قصدى

وشكرا

Posted by: محمد عز | Monday, 18 June 2007

تظل الامة العربية تدور في فلك من التزوبر

يطال كل شئ حتى تزوير الرموز

لكن يوماً ما

بقوة كلمتنا

سيعود كل شئ كما يجب

تحياتي لكل حر شريف

Posted by: صاحب البوابة | Monday, 18 June 2007

الاخ محمد عز
اولاً:- المسيحين هم مصريين في المقام الاول وهم لهم الحق في ذكر اخبارهم فبالتالي محاولاتك لافهام وائل انه ماله ومال المسيحيين اكيد ستقابل منه بمسح الكومنت لان من الممكن ان يكون فهم تعليقك علي انه تعليق عنصري او يدعو للانشقاق وبالنسبة لهذا البوست الخاص بالمسيحيين فهو كان مبتذل في كتابته في رأيي
ثانياً:- العفو عند المقدرة من شيم الحكماء فلا اعتقد انك لو وجدت مدونة تهاجمك وتقول وتدّعي عليك سواء كانت الادعائات صحيحة او باطلة انك سوف تضيع من وقتك في مهاترات عقيمة وجدل بيزنطي لا يؤدي الي نفع واكيد ان الجيمز والشات انفع بكثير من الرد علي مدونات من هذه النوعية
ثالثاً:- انت اكيد معي ان الاختلاف في الرأى لايفسد للود قضية اذاً ما سبب نرفزتك من الاقرار ؟؟ وانا اعتقد ان الاقرار ليس الا محاولة للتنفيس قبل الانفجار من الاخ وائل (صاحبته والعربية والهارد)وليست محاولة للتعالي او النرجسية

أخ محمد عز كلنا بشر والكمال للّه وحده

Posted by: مختوم علي قفاه | Tuesday, 19 June 2007

محمد ياعز
انا بصراحة اتصدمت لما قلت لى ان من ضمن انجازات الحكومة انى بعرف انام
وصلنا لدرجة ان الواحد يعرف ينام بقة انجاز
روح ياشيخ ربنا يخدك
وعلى العموم انا عرفت ان حضرتك مش على مستوى الحوار

Posted by: حودة | Tuesday, 19 June 2007

يا حوده بدل ما تدعى و انت مش فاهم احب اقولك انا مش بقول الكلام ده من دماغى
انا بقول كلام النبى عليه أفضل الصلاة والسلام
قال " من أصبح آمنا في سربه، معافى في بدنه، عنده قوت يومه، فكأنما حيزت له الدنيا بحذافيرها" (رواه البخاري

انا بقى ذكرت لكم اول حاجة انك بتعرف تنام ..... انا بقى مش على مستوى الحوار واظن متقدرش تناقش فى كلام النبى عليه أفضل الصلاة والسلام
و مش هقولك العراق أو فلسطبن لا انت لو كنت رحت مع الشباب المصرى اللى اتبهدلوا فى سوريا وكانوا مش عارفين يناموا حتى مكنتش قلت كده انت مش عارف النعمه اللى انت فيها

Posted by: محمد عز | Tuesday, 19 June 2007

محمد يا عز
انت بضان ليه
ما تروح تقعد فى مدونتك ما تقرفناش وبوس طيز حسني مبارك كمان

Posted by: سنقر | Tuesday, 19 June 2007

وائل بيقول هيمسح اللى على عاجبة ويشيل اللى مش عاجبه ياترى عاجبك كلمة بضان وطيز اللى كاتبها سنقر
هههههههههههههههههههههههههههههه

Posted by: محمد عز | Tuesday, 19 June 2007

لا واضح انها عاجباك انت ومتكيف منها يا بتاع عمرو خالد

Posted by: سنقر | Tuesday, 19 June 2007

يا محمد يا عز ريح دماغك الكل عارف مين وائل وشخصيته الغريبة فعلا بيمسح الحاجات اللى هو مش عاوزها

Posted by: مرتضى | Tuesday, 19 June 2007

انا بس عاوزك تعرف يا محمد يا عزت انك عيل بضان ابن شرموطة حزب وطني وخدت اكتر من وقتك وحقك هنا ما تقرفش دين ابونا

Posted by: سنقر | Tuesday, 19 June 2007

ممكن ادخل فى الموضوع لوسمحتم عمرخالد من الشيوخ المهمه فى البلد على علمك
وعلى العلم احضرحلقاته الاول وبعدين اتكلم يا بنى جهل

Posted by: احمد مصطفى | Saturday, 07 July 2007

ياد يا عرص يلى اعهلك مربوكش لما تيجى تتكلم عن الرسول عليه الصلاة والسلام او السيدة فاطمة تبقى تتـأ دب فى الكلام محمد وفاطمة دول مش بيلعبو معاك اذا كنت انتا كافر دة شىء يرجع لك بس احترم نبينا بجد بجد ابتديت احس انك انسان سافل ومعندكش مبدىء ولا متربى

Posted by: Murad | Sunday, 08 July 2007

يا مراد ده تعبير مجازى ليس المقصود به الاساءه لا لفاطمه رضى الله عنها ولا للرسول صلى الله عليه وسلم

Posted by: فاعل خير | Sunday, 08 July 2007

يا عم سيبه
ده حمار اصلا
مانتاش شايف ابن الهبلة معلق فين اساسا

Posted by: سنقر | Sunday, 08 July 2007

يا عم وائل عباس انت مش هتبطل تجيب سيرة الراجل البركة حسنى حمارك وسياستة الحمارية
حسنى حمارك سيحل ازمة الموصلات بتوفير حمارك لكل مواطن

Posted by: ahmed | Monday, 16 July 2007

The comments are closed.